Συχνές Ερωτήσεις
Μπορείτε να ακυρώσετε την κράτησή σας εφαρμόζοντας τη φόρμα ακύρωσης .
Ωστόσο, υπάρχει μια πολιτική ακύρωσης:
Ηλεκτρονικές πληρωμές: Εάν ακυρώσετε έως και 24 ώρες πριν από την προγραμματισμένη μεταφορά σας, δικαιούστε πλήρη επιστροφή χρημάτων. Εάν ακυρώσετε λιγότερο από 24 ώρες πριν από την προγραμματισμένη μεταφορά σας, δικαιούστε επιστροφή χρημάτων 80%. Εάν ακυρώσετε λιγότερο από 2 ώρες πριν από την προγραμματισμένη μεταφορά σας, δεν δικαιούστε επιστροφή χρημάτων. Πληρωμές σε μετρητά: Ενημερώστε μας εάν θέλετε να ακυρώσετε την κράτησή σας τουλάχιστον 2 ώρες πριν από την προγραμματισμένη μεταφορά σας. Εάν ακυρώσετε τη μεταφορά σας και δεν έχουμε ενημερωθεί τουλάχιστον 2 ώρες πριν από την προγραμματισμένη μεταφορά σας, θα πρέπει να πληρώσετε ολόκληρο το ποσό της μεταφοράς.
Μόλις ολοκληρώσετε την αίτηση κράτησης, θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης με όλα τα στοιχεία και τις λεπτομέρειες της κράτησής σας σε λίγα λεπτά στο email σας.
Εάν επιλέξετε να πληρώσετε online, θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης αμέσως μετά την ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής πληρωμής.
Εάν επιλέξετε να πληρώσετε με μετρητά στον οδηγό, θα λάβετε την επιβεβαίωση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε λίγα λεπτά αφότου εξετάσουμε τα στοιχεία της κράτησής σας.
Εάν δεν βλέπετε το email επιβεβαίωσης, ελέγξτε τον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας.
Για μεταφορά άφιξης από το αεροδρόμιο, παρακαλούμε δώστε την ώρα άφιξής σας ανάλογα με το εισιτήριό σας. Εάν πηγαίνετε στο αεροδρόμιο για την αναχώρησή σας, συνιστάται να είστε εκεί τουλάχιστον 2 ώρες πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησής σας, αλλά έχετε επίσης υπόψη τη διάρκεια της μεταφοράς. Ρίξτε μια ματιά στον κατά προσέγγιση χρόνο μεταφοράς για την τοποθεσία σας εδώ .
Στην αίθουσα αφίξεων του αεροδρομίου ή κοντά στο σκάφος σας στο λιμάνι, ο οδηγός θα κρατάει μια πινακίδα με το όνομά σας που παρέχεται στην αίτηση κράτησης.
Από το ξενοδοχείο ή τη διεύθυνση σας
Εάν το σημείο συλλογής είναι ξενοδοχείο, ο οδηγός θα σας συναντήσει στο λόμπι ή στη ρεσεψιόν ή έξω από τη ρεσεψιόν του ξενοδοχείου. Εάν το σημείο παραλαβής είναι ιδιωτικό σπίτι ή διαμέρισμα, θα πρέπει να περιμένετε στο σημείο που καθορίζεται τη στιγμή που αναφέρεται στην επιβεβαίωση κράτησης.
Όχι, δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση εάν η πτήση ή το πλοίο άφιξής σας καθυστερήσει. Παρακολουθούμε τις αφίξεις πτήσεων και πλοίων για να διασφαλίσουμε ότι εάν υπάρχει αλλαγή κατά τη στιγμή της άφιξής σας, ο οδηγός μας θα είναι εκεί κατά την άφιξή σας.
Ένα όχημα μπορεί να μεταφέρει έως 4 επιβάτες, συμπεριλαμβανομένων μωρών και παιδιών και έως και 4 βαλίτσες κανονικού μεγέθους και 4 χειραποσκευές. Εάν έχετε υπερβολικές αποσκευές, αναφέρετέ το στο πεδίο ειδικών αιτημάτων στην αίτηση κράτησης.
Όλα τα αυτοκίνητά μας απολυμαίνονται πλήρως και απολυμαίνονται μετά από κάθε βόλτα. Απαιτείται μάσκα προσώπου τόσο από τον οδηγό όσο και από τους επιβάτες. Εάν έχετε αποσκευές, μπορείτε να επιλέξετε εάν ο οδηγός μπορεί να σας βοηθήσει με τις αποσκευές σας ή όχι.